Inchirieri macarale Bucuresti

Inchirieri macarale Bucuresti sfaturi utile. Va asteptam cu cele mai bune oferte de inchirieri.

O macara montata pe camion are doua parti: suportul, adesea denumit si parte inferioara, si elementul de ridicare care include bratul, denumit in partea superioara. Acestea sunt unite printr-o placa turnanta, permitand ca partea superioara sa se roteasca dintr-o parte in alta. Aceste macarale hidraulice moderne sunt de obicei masini cu un singur motor, cu acelasi motor care alimenteaza sasiul si macaraua. Suprafata este, de obicei, actionata prin intermediul sistemelor hidraulice care circula prin masa rotativa din pompa montata pe partea inferioara. In modelele mai vechi de macarale pentru camioane hidraulice, au existat doua motoare. Unul din cele inferioare misca macaraua pe drum si rula o pompa hidraulica pentru carligele si cricurile. Cel din partea superioara a rulat partea superioara printr-o pompa hidraulica proprie. Multi operatori mai in varsta favorizeaza sistemul cu doua motoare datorita scurgerilor de etansare din platoul plat cu macarale de proiectare mai vechi. Hiab a inventat prima macara montata din lume in 1947. Numele, Hiab, provine din abrevierea uzuala a firmei Hydrauliska Industri AB, o companie fondata in Hudiksvall, Suedia, in 1944, de catre Eric Sundin, un producator de schiuri care a vazut o cale de a folosi un motor de camion pentru a misca macarale prin intermediul hidraulicii.

 Inchirieri macarale Bucuresti - sfaturi de inchiriere

In general, aceste macarale pot calatori pe autostrazi, eliminand necesitatea unui echipament special de transport al macaralei, cu exceptia cazului in care exista greutati sau alte restrictii de dimensiune, cum ar fi legile locale. In acest caz, majoritatea macaralelor mai mari sunt echipate fie cu remorci speciale, care ajuta la raspandirea sarcinii pe mai multe axe, fie pot fi dezasamblate pentru a indeplini cerintele. Un exemplu sunt contragreutatile. Adesea, o macara va fi urmata de un alt camion tractand contragreutatile care sunt scoase pentru calatorie. In plus, unele macarale pot elimina intreaga suprafata superioara. Cu toate acestea, acest lucru este de obicei doar o problema intr-o macara mare si in cea mai mare parte realizata cu o macara conventionala, cum ar fi un Link-Belt HC-238. Cand lucrati pe santier, rampele sunt extinse orizontal  pe sasiu, apoi pe verticala pana la nivelul recomandat si stabilizeaza macaraua in timpul stationarii si ridicarii. Multe macarale  au capacitati de deplasare lenta (cativa kilometri pe ora) in timp ce suspenda o incarcatura. Trebuie sa aveti grija sa nu puneti incarcatura lateral pe directia de deplasare, deoarece cea mai mare parte a stabilitatii anti-basculare se afla in rigiditatea suspensiei sasiului. Cele mai multe macarale de acest tip au, de asemenea, contragreutati in miscare pentru stabilizare dincolo de cea asigurata de lagare. Incarcaturile suspendate direct in spate sunt cele mai stabile, deoarece cea mai mare parte a greutatii macaralei actioneaza ca contragreutate. Diagramele calculate in fabrica (sau garantiile electronice) sunt utilizate de operatorii de macarale pentru a determina incarcaturile maxime in conditii de siguranta pentru lucrarile stationare (pe roata), precum si pentru sarcini (pe cauciuc) si viteze de deplasare.

 

Macaralele variaza in ceea ce priveste capacitatea de ridicare de la aproximativ 14,5 tone pana la aproximativ 1300 tone. Desi majoritatea se rotesc doar la 180 de grade, macaralele mai scumpe montate pe camion se pot roti la 360 de grade.

O macara pentru terenuri dure are un brat montat pe un sasiu deasupra a patru pneuri de cauciuc care este proiectat pentru operatiunile de preluare si transport off-road. Pilotii sunt utilizati pentru a echilibra si stabiliza macaraua pentru ridicare.

 

 

Aceste macarale telescopice sunt masini cu un singur motor, cu acelasi motor care alimenteaza sasiul si macaraua, similar cu o macara pe senile. Motorul este montat de obicei in sasiu, mai degraba decat in partea superioara, ca si in cazul macaralei pe senile. Cele mai multe au un sistem de tractiune pe 4 roti si un sistem de directie cu 4 roti pentru a traversa un teren cu probleme mai stabil decat o macara standard, cu o pregatire redusa a site-ului.