Macara pe senile

O macara pe senile are bratul  montat pe un sasiu echipat cu un set de senile care asigura stabilitatea si mobilitatea. Macaralele pe senile variaza in capacitatea de ridicare de la aproximativ 40 la 3500 de tone.

Principalul avantaj al unei macarale pe senile este mobilitatea, deoarece macaraua este capabila sa opereze pe terenuri cu o imbunatatire minima si stabila a drumurilor, fara a avea un sistem de tractiune. Traseele largi raspandesc greutatea pe o suprafata mare si sunt mult mai bune decat rotile la traversarea terenului moale fara a se scufunda. O macara pe senile este, de asemenea, capabila sa calatoreasca cu o sarcina. Principalul sau dezavantaj este greutatea sa, ceea ce face ca transportul sa fie dificil si costisitor. De obicei, un crawler mare trebuie sa fie dezasamblat  si mutat de camioane, vagoane de cale ferata sau nave in locatia urmatoare.

Inchirieri macarale Bucuresti pret - sfaturi utile

Macara plutitoare

Macaralele plutitoare sunt utilizate in principal la constructia de poduri si la constructia portuara, dar sunt folosite si pentru incarcarea si descarcarea ocazionala a incarcaturilor grele sau incomplete. Unele macarale plutitoare sunt montate pe pontoane, altele sunt macarale specializate cu o capacitate de ridicare de peste 10.000 de tone si au fost folosite pentru a transporta intreaga sectiune a podurilor. Macaralele plutitoare au fost de asemenea folosite pentru a salva navele scufundate. Macaralele plutitoare sunt adesea folosite in constructia offshore.

 

Toate macaralele de teren

O macara pentru terenuri este un hibrid care combina capacitatea de manevrabilitate a unei macarale pentru teren accidentat, pe o camioneta si pe teren. Poate calatori atat cu viteza pe drumurile publice, cat si cu manevre pe teren accidentat la locul de munca, folosind sistemul de directie cu roti si craburi.

 

O macara de ridicare si de transportare este similara cu o macara mobila care este proiectata sa calatoreasca pe drumurile publice; totusi, macaralele Pick and Carry nu au  stabilizatoare si sunt proiectate sa ridice incarcatura si sa o transporte la destinatie, intr-o raza mica. Aproape orice companie de macarale de dimensiuni medii si mari ofera si consultanta pentru utilizarea masinilor. Gama de capacitati este, de obicei, de zece pana la douazeci de tone de ridicare maxima, desi acest greutati scad progresiv spre varful bratului. Pick-urile si macaralele Carry au intervenit pe lucrari deja finalizate de macarale de camioane mai mici, deoarece timpul de setare este mult mai rapid. Multe santiere de fabricare a otelului utilizeaza de asemenea macarale Pick and Carry, deoarece pot transporta sectiuni din otel fabricate si le aseza acolo unde este necesar, cu usurinta relativa.

 

Macara de ridicare

 

O macara de tip sidelifter este un camion sau o semiremorca care poate circula si poate transporta  containere standard ISO. Ridicarea containerelor este realizata cu dispozitive de ridicare paralele cu macarale, care pot ridica un container de la sol sau de la un vehicul feroviar.

 

In categoria macarale este inclusa si o macara cu 4 roti, cu un brat rotativ de 360 de grade plasat chiar in centru si o cabina de operare situata la un capat sub acest brat. Sectiunea din spate gazduieste motorul, iar zona de deasupra rotilor este o punte plata. Puntea Carry poate sa ridice o incarcatura intr-un spatiu inchis si apoi sa o incarce pe spatiul de pe puntea din jurul cabinei sau a motorului si apoi sa o deplaseze in alt loc. Principiul Carry Deck este versiunea americana a macaralei de preluare si transport si ambele permit ca incarcatura sa fie miscata de macara pe distante scurte.