Daca sunteti interesati de inchirieri nacele, ne puteti contacta si unul dintre operatorii nostri va fi gata oricand sa va ofere toate informatiile de care aveti nevoie. In continuare va vom explica ce sunt nacelele hibrid si de ce s-a optat pentru astfel de motorizari moderne.
Ideea hibridului sa nascut pe baza unor telehandlere cu actionare electrica, care au actionare electrica directa. Masina electrica a fost modificata prin adaugarea unui generator alimentat de motor, destinat alimentarii consumului mediu de energie al masinii in conditii normale de utilizare.
Aparatele astfel proiectate urmeaza modelul unui hibrid serie, in care generatorul motor alimentat furnizeaza energie electrica conectata in serie cu baterii. Aceste baterii alimenteaza motoarele electrice care alimenteaza unitatea si functiile masinii.
In cazul AWP-urilor, un hibrid serie este mai eficient (in comparatie cu un sistem de actionare alimentat hidraulic) si ofera caracteristici suplimentare ecologice, cel mai important fiind reducerea riscului de scurgere hidraulica. Acest lucru se datoreaza eliminarii circuitului hidraulic cu debit mare care, in caz de defectiune, poate descarca cantitati mari de lichid hidraulic intr-o perioada scurta de timp.
In primul rand, masinile bi-energetice s-au bazat pe AWP-uri proiectate pentru aplicatii industriale - cu anvelope mici, inguste si solide, cu o distanta scazuta la sol si parametri de performanta limitata ai tractiunii. Unele dintre aceste masini au evoluat pentru a deveni mai universale avand anvelope mai largi si caracteristici imbunatatite de tractiune. Un exemplu al acestei tendinte este telehandlerul JLG E450, care era disponibil intr-o versiune in intregime ce putea fi folosita in interiorul cladirii, dar si imbunatatind capacitatea de tractiune cu versiunea industriala ingusta si specializata. Aceasta masina a devenit baza pentru primul hibrid din seria oferita de JLG Industries Inc., odata cu lansarea modelului M450A.
Adoptarea sistemului de propulsie hibrid a permis o evolutie ulterioara a aplicarii universale "hibride" a bratelor si a foarfecelor. A fost lansata masina JLG M600, care a combinat o transmisie electrica directa pe rotile din spate, cu ajutorul sistemului hidraulic de actionare a rotilor din fata, asigurand o "tragere" suplimentara pe termen scurt.