Daca sunteti interesati de inchirieri nacele ne puteti contacta si unul dintre membrii echipei noastre va va ajuta cu toate informatiile de care aveti nevoie. In cele ce urmeaza va prezentam mai multe informatii despre motoarele hibrid folosite pe nacele.
Urmatorul pas de dezvoltare a nacelelor ar fi dezvoltarea unei transmisii directe a rotilor electrice. Dupa o perioada de experimentare, JLG a lansat modelul H340AJ in timpul unui show APEX - primul hibrid din serie cu tractiune electrica directa in industrie. Aceasta masina nu a fost o adaptare sau extindere a masinilor electrice, mai ales industriale, pentru aplicatii in exterior. Proiectarea se bazeaza pe o ridicare tipica de constructie a bratului si are caracteristici operationale, cum ar fi ceea are a fost adoptata de Genie in dimensiunile sale mai mari de 60 de metri. (18,3 m) si recent de Haulotte.
Industria AWP a dezvoltat o a doua ramura a tehnologiei hibride de propulsie sub forma de sisteme hibride paralele. Hibridul paralel a fost comercializat pentru prima data de compania NiftyLift (o companie WP bazata pe standardele din U.K.) si apoi de Holland Lift. Recent, JLG Industries a introdus un model H800AJ care dispune de un hibrid paralel.
In configuratia hibrida paralela adoptata de industria AWP, sistemul de propulsie hidraulic ramane hidraulic - fie hidrostatic (utilizat de Holland Lift si JLG), fie hidraulic de circuit deschis (utilizat de Niftylift) - si un sistem de pompa hidraulica comuna este alimentat de un motor mai mic in comparatie cu masina standard cu o greutate similara a vehiculului brut) combinata cu un motor / generator electric. Cu ajutorul unui ambreiaj adecvat, motorul poate fi alimentat fie de un motor normal, fie de un motor electric sau de o combinatie a ambelor surse de alimentare.
Acest sistem este mai putin eficient decat un hibrid de serie, dar reduce la minimum sistemul de alimentare electrica al masinii si sustine un nivel ridicat de proceduri si cerinte comune privind componentele, service-ul si intretinerea intre versiunile hibride si masinile conventionale din flotele clientilor.
In oferta actuala de piata, nu exista o tehnologie castigatoare. Genie si Haulotte ofera sisteme hibride de serie, iar Niftylift si Holland Lift promoveaza tehnologia hibrida paralela. JLG este una dintre singurele companii care le ofera pe ambele, cu sistemul paralel rezervat pentru un 80-ft. (24,4 m), in care costurile si disponibilitatea componentelor de alimentare cu energie electrica reprezinta o bariera semnificativa pentru solutiile directe de actionare electrica.